Eepee kuuluu jokaiseen päivään

Juho-Matti Tynilä vei Eepeen asiakkuusomistajuuden uudelle kymmenluvulle.

Seinäjokelainen Juho-Matti Tynilä ylitti tammikuun viidentenä päivänä maagisen 90 000 asiakasomistajan rajan. Etelä-Pohjanmaan Osuuskaupan Prisma Hyllykalliolla S-Pankin palvelupisteessä vihreän kortin hankkinut mies tuumasi, että asiakkuusomistajuus oli ollut pitkään mielessä.

– Minulla oli aikaisemmin isän rinnakkaiskortti. Halusin hankkia oman, jotta kaikki edut tulevat itselleni, 22-vuotias nuorimies kertoo.

Härmästä kotoisin olevan Tynilän elämään on aina kuulunut jollain tavoin Eepee. Hän muistelee, kuinka paapan kautta tutustui osuuskaupan toimintaan. Nykyään mies itse työskentelee lähes päivittäin Eepeen eri yksiköissä.

– Olen töissä Lassila & Tikanojalla, huollan kauppojen ja ravintoloiden kylmälaitteita, hän selvittää.

Monia mahdollisuuksia

Tynilä palkittiin 900 euron arvoisella S-ryhmän lahjakortilla, jolla hän voi tutustua Eepeen ja muun S-ryhmän laajaan bonustarjontaan. Iloisesti yllättynyt mies ei heti osannut sanoa, että mihin lahjakortit käyttäisi. Yksi mahdollinen kohde on uusi aktiivisuusranneke, jota hän kävi heti katsomassa Prisman valikoimasta.

Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppaan liittyi viime vuonna liki kahdeksantuhatta uutta asiakasomistajaa. Asiakkuuspäällikkö Tuula Rajala kertoo, että omistajamäärä on kehittynyt viime vuosina erittäin hyvin. Toiminta-alueen talouksista 73 prosenttia on Etelä-Pohjanmaan Osuuskaupan omistajia.

– Bonusta, maksutapaetua ja osuusmaksun korkoa asiakasomistajamme saivat viime vuonna S-Tileilleen lähes 16 miljoonaa euroa, Rajala sanoo.

Sata euroa maksavan asiakasomistajuuden suosiota on kasvattanut laaja toimipaikkaverkosto. Lisäksi yhteistyökumppanien Bonusta kerryttävät palvelut ovat monipuolisia.

Tynilä käyttää vihreää etukorttia tankatessaan autoa ja päivittäisissä ostoksissa. Hänen syntymäpäivänsä on sopivasti maaliskuussa. Rajala vinkkaa, että luvassa on hyviä juhlapäiväetuja.

– Kannattaa ladata S-mobiili puhelimeesi, jos sinulle ei ole vielä sitä, Rajala neuvoo uutta asiakasomistajaa.