Ostamisen helppous vahvistuu Prismassa 

Hyllykallion Prismassa on viime aikoina pyörinyt asiakkaiden lisäksi myös rakentajia. S-Pankin ja Emotionin valmistuttua työmiehet ovat siirtäneet katseensa kaupan puolelle. 

Eepeen kaupallinen johtaja Jari Palo kertoo, että Prisman iso myllästys alkaa kesälomien jälkeen. Valmista pitäisi olla reilusti ennen kuin joulukauppa käynnistyy. 

– Ketjulla on meneillään konseptiuudistus, jonka toteutamme tässä yhteydessä. Lisäksi vilkkaassa kauppapaikassa on luonnollista kulumaa, joka kaipaa uutta pintaa. Haluamme pitää Eepeen kirkkaimman tähden huippukunnossa. 

Tavaratalon suuret linjat tulevat säilymään entisellään, mutta asiakas tulee huomaamaan muutoksen. Tuotevalikoimat on fiilattu ajan tarpeita vastaaviksi, ja jotkut tuoteryhmät tulevat saamaan myös uuden sijoituspaikan. Muutosten tavoitteena on lisätä ostamisen helppoutta ja selkeyttä. 

– Lisäämme väljyyttä ja poistamme ahtaita paikkoja. Asiakaskokemus vahvistuu, kun kaupassa on tilaa liikkua, Palo toteaa. 

Luvassa uusia kaupan palveluja 

Kassarivistö tulee säilymään nykyisellä paikallaan, mutta rinnalle tulevat itsepalvelukassat. Prismassa on suunnitteilla myös kauppakassipalvelu, jonka kautta asiakkaat saavat tilata ostoksensa valmiiksi kerättyinä. 

Palo on kaikin puolin tyytyväinen Prisman katon alla tapahtuviin uudistuksiin. S-Pankki sai asianmukaiset tilat, joissa asiakkaita voidaan nyt palvella entistä paremmin ja olosuhteet ovat otolliset asiakasmäärien kasvulle. 

Samoin Emotionin muutto Seinäjoen keskustasta tuo uusia asiakkaita, sillä liike sijaitsee nyt Prisman vilkkaimmassa pisteessä. Kun vielä syksyllä poistetaan seinä Emotionin ja parturi-kampaamon välistä, syntyy Eepeelle oma kauneuskeskus. 

Prisman katon alla olevat palvelut vastaavat hyvin Seinäjoen ja maakunnan asiakkaiden tarpeisiin. Kaupallisen johtajan on helppo tarkastaa markkinatilanne parkkipaikalta: se on lähes aina täynnä autoja.